الحج جوجل لو حد عايزه فحاجة

الجمعة، سبتمبر 03، 2010

ذل..

اتبهدلت من بعدك
حياتى بقت من سئ لاسوأ
مش بايدى الدنيا خدتنى منك
غصب عنى بعدت عنك
بس حبك فضل فقلبى
متاثرش باى حاجة
انت الوحيد اللى كان حبك بيقوينى
ذللى ليك بيزود عزتى وثقتى فنفسى
كل يوم بضعف عن اليوم اللى قبله
كل يوم بحتاج للناس تكون حواليا
حواليا ناس كتير
كتير قوى
ومع ذلك وحيده
انا فاكرة زمان
لما كنت وصلت لانى اقول لنفسى لو ماما ماتت مش هيهمنى
مدام انت معايا
حتى لو بقيت لوحدى فى الدنيا دى
لا معايا اصحاب ولا اهل ولا اخوات
مش هيهمنى
طول مانت معايا
كنت بحس انى قوية جدا
اقوى حد فى الدنيا دى
وكنت واثقه انى اقدر اعمل اى حاجة مهما كانت صعبة
مانا حبيبى رب العالمين
وقادر على كل شئ
اتعب انا واتوكل عليه
وهو قادر يحققلى اى حاجة
وفعلا
كنت قبل حتى مادعى
كنت بتستجيبلى
وكنت بتخلينى احس باللى هيحصل
من قبل مايحصل
وانا معاك كنت بحس انى نقية
وكان دا باين على وشى
ربى..
لو كان العذاب اللى شوفته لما بعدت عنك دا
تكفير لذنوبى
انا راضية
بس اللى مش هتحمله فعلا
انك تبعدنى عنك بعد ماتدوقنى حلاوة قربى منك
انى اتذل كدا من بعد القوة اللى حسستنى بيها
يارب
سامحنى
الفجر بيأذن اهو
يارب
انا عايزة ارجعلك
بس مش عارفه
يارب ساعدنى!
يارب قوينى
يارب ..... اهدينى!!
انت وحشتنى!:'(((

هناك 4 تعليقات:

  1. يااااااااااااااااااااارب
    :(

    ردحذف
  2. ارجوك يا محمود ماتنساش تدعيلى
    انا لو استمريت على كدا هفضل طول حياتى فكرب!:)

    ردحذف
  3. عارفة حتي لو مش عارفة ، ابدأي ف انك ترجعي لربنا و انتي مش عارفة...
    يعني لو حتي لو حاسة انك متشوشة و مش قادرة ترجعي زي الأول ، اجبري نفسك علي الرجوع و انتي بالتدريج هتلاقي نفسك رجعتي زي الأول و أحسن...
    ربنا هايساعدك و ياخد بإيدك...
    آسف جدا الفترة اللي فاتت مش كنت متابع المدونات ، لو في اي شئ فاتني ارجوا السماح...
    تحياتي...

    ردحذف
  4. حمد الله على السلامة يا حسنى:D
    بحاول اهو والله متشكرة على دعائك
    لا مافاتكش كتير انا مش عارفه اعمل حاجة اليومين دول اصلا..وانا كمان مكنتش متابعة الفترة اللى فاتت..بس هعوضها ان شاء الله:)

    ردحذف